Reductors de velocitat

27/01/2017

Reductors de velocitat

El passat any 2016 l’Ajuntament del Pinell va sol·licitar a la Diputació que intervingués a la carretera que travessa el poble per tal de controlar la velocitat dels vehicles que hi passen i proporcionar més seguretat als ciutadans. Acceptada la petició, la Diputació va començar l’obra dels reductors de velocitat, de la qual ja s’ha executat gran part. A la zona de l’escola i de la llar d’infants, una de les més importants en qüestió de seguretat ja que hi transiten tots els infants del Pinell, queda pendent la construcció d’un reductor. No es va poder posar el reductor ja que en esta zona no hi ha canonades que recullen l’aigua de la pluja (pluvials). S'estan avaluant diferents opcions per solventar aquesta problemàtica.

L’ajuntament del Pinell hem reiterat en diverses ocasions la urgència d’acabar l’obra, fins hi tot es va demanar que ens deixessin instal·lar uns reductors provisionals de goma, i la Diputació de Tarragona, propietària de la carretera, ho va denegar. Tot i no deixar-nos actuar provisionalment, la Diputació ha adoptat el compromís de buscar una solució conjunta amb l'Ajuntament, en breu ens enviaran una proposta de projecte.

Esperem que properament es pugui portar a terme. Seguirem informant sobre l’acabament de l’obra.

Adjuntem en aquest document l'informe de la Diputació de Tarragona