Sostenibilitat i ecologia

27/10/2016

Sostenibilitat i ecologia

Com a resultat del canvi de bombetes blanques per grogues a l’enllumenat públic dels carrers, l’Ajuntament ha gastat menys electricitat, cosa que s’ha vist reflectida en una rebaixa de 6.000 euros en la factura de la llum anual. Com a resultat d’això, s’ha millorat l’economia de l’Ajuntament i s’ha fet un gest a favor del medi ambient.
D’altra banda, el passat mes d’octubre l’Ajuntament va sol·licitar a la Generalitat una subvenció de millores forestals per valor de 30.000 euros amb l’objectiu de fer neteges forestals al comú de Pàndols i reparar una pista forestal per al pas de camions de bombers. Si la Generalitat aprova la subvenció, l’Ajuntament podrà dur a terme estes dos actuacions de millora tan importants per a la preservació del patrimoni forestal i natural del terme.