La fira d'artesania PinellArt queda anul·lada

19/05/2020

La fira d'artesania PinellArt queda anul·lada

Per motius de seguretat front la situació sanitària provocada pel COVID19, enguany la fira d’artesania Pinellart prevista per als dies 13 i 14 de juny queda anul·lada.

Més endavant, quan la situació ho permeti, es posarà una nova data i esperem que es pugue cel·lebrar la fira igual que s’ha fet els últims dotze anys. L’Associació Pinellart i l’Ajuntament del Pinell de Brai farem el possible per a què ens puguem retrobar davant de la Catedral del Vi, com ja es tradició, amb els artesans i les seves obres, i realitzar les xerrades, exposicions, espectacles i actes relacionats amb l’artesania.

Si seguim cuidant-nos com fins ara, actuant amb civisme i solidaritat i mantenint el nostre compromís amb la salut pública, la situació anirà millorant de forma progressiva i prompte podrem tornar a celebrar festivitats com la fira Pinellart.

Al municipi sempre hem volgut apreciar els productes fets a mà i de qualitat, i avui més que mai hem de valorar els productes de proximitat dels quals disposem, a totes i tots els
artesans i treballadors que fan possible el seu ús i consum.

Aviat podrem sortir al carrer, i si continuem recolzant-nos els uns als altres. Esperem que més prompte que tard us puguem transmetre una nova invitació a participar a la fira Pinellart, fins llavors us desitgem lo millor a tots vosaltres i molta salut.

Salutacions,

ASSOCIACIÓ PINELLART