La Diputació de Tarragona, en col·laboració de l'Ajuntament, procederirà a tallar els pins de l'Avinguda Catalunya per raons de seguretat

31/05/2020

Els dos arbres, situats al passeig de l'avinguda Catalunya, han produït desperfectes al propi passeig a causa que les raïls han envaït  el subsòl. El creixement de les raïls no solament ha aixecat lo paviment dels passejos sinó que ha afectat els habitatges particulars, amb perill d'afectació als serveis i canonades que passen prop de l'emplaçament. Per este motiu, i per raons estrictament de seguretat, es procedirà a l'esmentada tala. Demà dilluns dia 1 de juny hi haurà afectacions al pas per est tram carretera, a causa de la retirada dels arbres.