La Diputació de Tarragona col·labora en les tasques de desinfecció al Pinell de Brai

06/04/2020

La Diputació de Tarragona ha iniciat aquesta setmana les tasques de desinfecció d'espais públics en 79 municipis i entitats municipals descentralitzades (EMD) del Camp de Tarragona i de les Terres de l'Ebre, mitjançant quatre equips especialitzats contractats per la institució. Un d'aquests municipis ha estat el Pinell de Brai.

Aquesta nova mesura de la Diputació és per fer front a l'emergència sanitària derivada del coronavirus es duu a terme en poblacions del Camp de Tarragona de menys de 500 habitants i en localitats de les Terres de l'Ebre i del Baix Penedès de menys de 1.000. Es tracta en tots els casos de localitats petites i que, per tant, tenen menys capacitat econòmica per dur a terme aquest servei preventiu.