INFORMACIÓ CONSULTORI MÈDIC

03/04/2020

INFORMACIÓ CONSULTORI MÈDIC

El Departament de Salut reorganitza els consuloris locals, el Pinell de Brai queda derivat al CAP de Gandesa  977421245

Pel que fa al dia a dia:

• Els malalts crònics i altres seguiran sent atesos a Pinell, els citaran previament.
  • La renovació de receptes mèdiques es farà a través de la farmàcia, i en cas de necessitar renovació d'algun medicament específic es podrà contactar vía telefònica.
  • Els professionals de referència nostres estaran a Gandesa, es desplaçaran al Pinell sempre que sigue necessari.

Esta situació és excepcional, no s'ha d'entendre el funcionament dels propers dies com el que feiem habitualment al Consultori del Pinell, quan tenim un problema el nostre centre de referència és el CAP de Gandesa i des d'allí s'organitzarà la atenció mèdica.

Documents associats: