Enguany farem un Sant Joan diferent!

17/06/2020

Enguany farem un Sant Joan diferent!

Amb més ganes de festa que mai, ens hem de cuidar per afrontar un estiu diferent. I no per ser diferent deixarem de celebrar cap revetlla ni festivitat!

A la revetlla de Sant Joan d'enguany us proposem trobar-nos amb la família i amics, omplir els carrers de taules fins a dalt de menjar: cargols, cava i coca de Sant Joan... i els petards que no falton!

Des de l'Ajuntament i l'AMPA de l'Escola Cèsar Martinell, com ho hem fet els últims anys, també volem contribuir a la festa. Nosaltres posarem la coca de Sant Joan i el cava!

Només cal que us apunteu (via whatsapp 977426231 o a les oficines de l'Ajuntament) i ens digueu quants sereu al sopar. El dia de la revetlla de Sant Joan ho podeu passar a recollir de 20:30 h a 21 h per la plaça de l'Ajuntament.

Amb molta precaució amb els petards, i complint amb totes les mesures de prevenció per la propagació del virus, fem de la Nit de Sant Joan una nit especial!

#AlPinellEnsCuidem