Cursos formatius gratuïts Tinetaula al Pinell

02/10/2019

Cursos formatius gratuïts Tinetaula al Pinell

TINETaula: el coneixement i l'ús d'Internet a l'abast de tothom

És una activitat formativa, gratuïta i itinerant, de la Diputació de Tarragona dirigida als municipis de menys de 4.000 habitants de la província de Tarragona, amb l'objectiu que els ciutadans assoleixin els coneixements bàsics per saber moure's per Internet i per a què aprenguin a optimitzar-ne els recursos

Quins cursos farem al Pinell?

• Internet multidispositiu: curs destinat a tothom que vulgui iniciar-se o aprofundir en la navegació per Internet des de diferents dispositius i conèixer les eines bàsiques de la Xarxa com per exemple l’accés, el correu electrònic de TINET i la sincronització de continguts entre dispositius, amb especial atenció en les aplicacions i l’ús de tauletes i mòbils.

• Participa a les xarxes socials: curs adreçat a usuaris habituals d’Internet que volen participar activament a Internet mitjançant la creació i la gestió de diferents perfils socials existents, amb gran cura en els àmbits de privadesa de les dades i seguretat.

Inscrpcions fins al 14 d'octubre

Els cursos tindran lloc a la biblioteca:

• Internet multidispositiu de 17.00 h a 18.30 h
  • Participa a les xarxes socials de 18.30 h a 20.00 h