Com actuar davant la gent que vol passar el confinament a la 2ª residencia?

09/04/2020

Com actuar davant la gent que vol passar el confinament a la 2ª residencia?

Durant estos dies s’han donat alguns casos de famílies o persones que es salten les mesures de prevenció de contagi del COVID19 i fan desplaçament per confinar-se a les segones residències.

Quan es detecta un cas d’aquests, com s’ha de procedir: cal comunicar-ho a les autoritats per poder fer seguiment del cas i actuar al respecte.

Hi ha alguns casos justificats, per la qual cosa des de l’Ajuntament demanem prudència i calma, per no jutjar els veïns i veïnes que per motius de força major han hagut de venir al municipi.

Contràriament, també hi ha casos no justificats que són una imprudència per part de les persones que s’han desplaçat i han incomplert les mesures de prevenció. Estos casos són denunciats mitjançant els cos de Mossos d’Esquadra i comporten sancions.