ACTUALITZACIÓ mesures davant el COVID-19

13/03/2020

ACTUALITZACIÓ mesures davant el COVID-19

L’Ajuntament del Pinell de Brai, davant de les últimes informacions respecte al COVID-19, estem treballant per tal de donar resposta a les futures informacions i directrius que puguin sorgir per part del Govern de la Generalitat com per part del de l’Estat.

A més, s’han adoptat noves mesures concretes que s’aplicaran al municipi, queden suspeses fins a nou avís les següents activitats:

• Complex esportiu municipal: Es suspèn l'activitat del pavelló poliesportiu i del camp de fútbol municipal. El complex romandrà tancat al públic.
  • Ajuntament: Es restringeix l'atenció al públic, sols s'atendran casos urgents que no es puguin aplaçar ni tramitar de forma electrònica.
  • Serveis socials: Es restringeix l'atenció al públic, sols s'atendran casos urgents que no es puguin aplaçar a través del Consell Comarcal de la Terra Alta.
  • Parc infantil: Es tanca el parc infantil.
  • Àrea d'acampada: Es tanca l'àrea d'acampada.
  • Servei de deixalleria/àrea de transferència: Es suspèn el servei de deixalleria de dissabte de l'estació de transferència.

A part d’aquestes mesures, es recorda que segueixen vigents les mesures adoptades ahir. Podeu consultar-les AQUÍ.

També es recomana evitar trajectes innecessaris, viatges, aglomeracions en espais públics (exemple parcs i/o jardins) i evitar totes aquelles interaccions socials innecessàries.  #Joemquedoacasa

A més, sol·licita a la població que segueixi les normes que ha fet públiques la Generalitat en termes de Salut Pública, que podeu consultar en aquest enllaç, i que conviden que la ciutadania faci tan sols allò que sigui imprescindible per al seu dia a dia.

Se seguirà informant de qualsevol novetat al respecte i de qualsevol nova mesura que s'hagués de prendre i es demana a tota la població la màxima col·laboració en l’aplicació de les indicacions preventives establertes.

El Pinell de Brai, 13 de març de 2020