Accions de millora a les instal·lacions esportives del camp de fútbol

30/07/2019

Accions de millora a les instal·lacions esportives del camp de fútbol

Des de Ajuntament del Pinell, en primer lloc, celebrem la reactivació del Club de fútbol Pinell. Creiem que tenir una entitat futbolística és cabdal per mantenir vives les activitats esportives al poble i seguir tenint ofertes d'oci vinculades a la salut.

Davant la demanda de col·laboració que va traslladar el la nova junta del Club de Futbol Pinell a l'Ajuntament el passat 25 de juny, des del consistori hem emprés accions per condicionar les instal·lacions i contribuirem amb un ajut econòmic de 2.500 € a l'entitat esportiva

Amb esta col·laboració ens agradaria poder fomentar l'esport entre els jóvens del poble i contribuïr a construïr un equip amb molta implicació de tots els pinellans i pinellanes.